fredag 28. mai 2010

"Småtteri"

Dette bildet er jeg så glad i! Mitt tantebarn Hanna har alltid vært opptatt med små ting. Jo mindre jo bedre. Hun er superflink med alle slike leker! Her har hun fått et lite hus som hun kan bære med seg overalt, med masse småtteri som hører til. Hun satt på gulvet og lekte lenge!

Papir er fra My Mind's Eye. Flotte og klare farger! Blomstrene har jeg kjøpt "stykkevisogdelt", så jeg er ikke helt sikker på hvilken produsent det er. De rosa og blå blomstene er resultatet etter en runde med glimmermist;-) Litt Stickles gjorde susen på både blomster og blad. Bladene er stanset ut med en MS puncher. Ja...det ble en puncher til, ahhhh.
Hadde desperat mangel på alfabeter her om dagen, men etter en tur innom Familieminner; Tryll, Tryll; stort utvalg, og her er noen i bruk. Thickers er fantastisk!

Tror dette er min favoritt LO så langt. Men jeg har mange flere bilder som bare skriker etter å få velte seg i lekre papir og bling!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar