fredag 28. mai 2010

Endelig noen LO'er

Jeg har vært inne i en lang periode der jeg har laget bare kort. Har liksom ikke fått til å begynne på en LO, før denne uka :-) Da løsnet det litt, og nå har jeg laga hele 3 LOer. Denne har jeg scrapliftet av Synnøve. Hun laget en flott en av jenta si på scrappetreffet i vinter, og jeg har siden tenkt at jeg hadde et flott bilde som jeg ville scrappe likedan. Og slik gikk det. Glimmermist er brukt til å lage krona. Før scrappetreffet visste jeg egentlig ikke helt hva Glimmermist skulle brukes til, og hadde en flaske liggende, ganske ubrukt, i kofferten. Skaffet meg fort noen glimmerscreen etter treffet også...Etter å ha sittet ved siden av Synnøve har jeg lært at mulighetene er mange. Takk for inspirasjonen Synnøve!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar