torsdag 29. juli 2010

Inspirert av "Ett Trykk"

Når andre drar på fotballkamp sitter jeg hjemme og scrapper ;-) Etter å ha fått begge barna i seng var det relativt enkelt å glemme alt som heter klesvask, rydding og vasking, det kan vi gjøre når fotballkampen er ferdig også...?

Jeg har bladd i noen blader de siste dagene, og har sett sååååå mye fint som blir laget der ute i scrappeverdenen. Ofte får jeg helt scrappesperre når jeg ser så masse fint, og ingenting jeg forsøker å lage etter det blir det noe av. Men i dag fikk jeg til et riktig så koselig bursdagskort, jippi!

Har brukt Prima blomster, noen halv-perler fra Nille, og et stempel fra Pyssel Passion som ble fargelagt med distress ink, og et par charms. Jeg synest det er vanskelig å lage innsidene i disse kortene, men i dag tok jeg rett og slett ett av de samme arkene fra fremsiden og limte inn i kortet. Det ble riktig søtt.

I morgen er det hjemme-alene-kveld igjen, så da regner jeg nesten med at det blir noen timer på Mitt Rom igjen.

Ha en fortsatt fin sommerkveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar