torsdag 4. april 2013

Kveldskos

Etter Scrapomaniatreffet har det blitt mer tid på "Mitt Rom".
Har kosa meg med å lage kort, og teknikken har jeg lært av Henrikke. Ikke fritt for at det i denne omgang ble "lifting" av hennes kort, men det lærer en jo også av. Det var veldig gøy å lage disse kortene med mange lag. Og ikke minst ble de veldig fine fordi jeg denne gangen tok meg på tak og faktisk dekorerte inni kortene samtidig...

Jeg ble jo utfordret av Henrikke til å lage et kort på treffet, men det kortet har jeg da ikke bilde av her enda...(note to self; oppdater telefonen og få overført bilder)

Men jeg kan jo vise frem disse kortene i samme stil. Dette har vært kveldskos siden treffet :-)
Har da fått meg noen Mo Manning stempel... hi hi. Papirene som er brukt på jentekortene er fra Maja Design "Fika", Magnolia fra bl. annet "Love Collection", fargelagt med Copics

 
 
 Guttekortene er fra Pion Design "Play Time", Mo Manning stempel og fargelagt med Copic tusjer





I mars var Tantejenta Hanna på besøk, og vi kosa oss en hel helg med scrapping. Ikke bare laget vi kort og tusjet sammen med Henrikke, men vi laget Påske egg og vennegaver. Det var gøy! Her er Hanna med det fine Påske egget hun laget:




Har nå meldt meg på neste Scrapomaniatreff i juni. Gleder meg MASSE!!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar