fredag 6. april 2012

Pion

Noen dager med Påskefri, ga noen kvelder med scrappekos!
På scrappetreffet i Ålesund kjøpte jeg en del Pion ark. Nå var tiden inne for å forsøke seg på en mer "dillete" albumside. Men; jeg klarer ikke finne en passende tittel til siden... noen som kjenner seg igjen i problemstillingen ? Om du har et forslag til tekst, mottas det med stor takk!


Av småtteri har jeg brukt en nøkkel, et nøkkelhull (Melissa Frances), fine blomster fra Flora Studios, blonder og noe Prima blomster. Legg også merke til stempelet fra Prima "Song Bird", det er bare så fint!


Og; nå har jeg bestemt meg for å bruke opp "restepapir" med det samme, i stede for å legge det bort i en eske og la de forsvinne i mengden. Her et kort med Magnolia, fargelagt med Copics, stempel fra Prima (Song Bird). Ja, ganske søtt?

Hva skal vi lage i kveld da?

Fortsatt GOD PÅSKE!


4 kommentarer:

  1. Kjempefine begge to!!
    Så deilige papirer, fine sarte farger og herlig stæsj;)
    DIGGER fuglen på greina. sååå nydelig.
    Kanskje dette bare MÅ kjøpes inn, he he.
    Når det gjelder teksten, kan jeg LETT kjenne meg igjen... Noen ganger er det nesten umulig å komme på noe som passer!
    Ha en fin påsketid,
    klem

    SvarSlett
  2. Hei igjen, søta!
    p.s. Fjern ordbekreftelsen din, så er det lettere å legge igjen kommentar hos deg;)
    Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige ord på de siste kreasjoner! Og ja; det stempelet er bare såååå fint! Tror faktisk jeg må se på flere Prima stempler...

    Takker også for tipset om ordbekreftelsen, håper den nå er fjernet :-)

    Ha en fortsatt super Påske!

    SvarSlett
  4. Nydelig - nydelig. Kan dessverre ikke hjelpe deg med tittel. Synes ikke dette er noe lett jeg heller. Og veldig god ide om det å bruke restepapirene på kort. Den skal jeg jammen adoptere. Blir restepapirkort på scrappeklubb på onsdag tenker jeg. Takk for inspirasjon. Ha en fin kveld. Klem

    SvarSlett