lørdag 9. april 2011

Scrappetreffet

Ååååå, som jeg kosa meg sist helg! Scrappetreffet var kjempe kjekt. Mange kjekke damer, mye kreativitet, gode kaker, bra shopping og ikke minst; aktiv scrapping (bortsett fra det å finne tittel til sidene...)
Her er mine LOer fra treffet;

 Meg, mamma og pappa på syden tur en gang for lenge siden...
 Kasper's favoritt kosebamse er Lala fra Teletubbies. Men; han har også de andre "Tubbiene", og den grønne Dipsi er kanskje nr.2. Kosa meg med fargene i denne LOen.
 Blir kjempe glad hver gang jeg finner bilder fra hverdagen i Barnehagen. Her er noen fine bilder som viser hvor glad Kasper er når han får være ute i Barnehagen. Gode blåfarger egentlig...
 OK, denne var ikke laget denne helgen. Men jeg laget en som var veldig lik som Oliver har fått til å ha i sin scrappealbum :-)
Endelig litt Rosa! Koser meg når jeg får ta frem de rosa fargene. Jeg har begynt å lage en album med alle mine "tante-barn" og Helena vil nok få godt med plass i den albumen; tante si lille prinsesse!

2 kommentarer:

  1. Jøss! Skal si du var produktiv denne helga.
    Imponert. Superflotte alle sammen
    Var et kjempekjekt treff! Gleder meg allerede til neste gang.
    Klem

    SvarSlett
  2. Takk for det Synnøve! Må nytte tiden når den er der... Blir for lite tid til scrapping til daglig. Gleder meg også til neste gang!!!!!! Blir spennende å følge deg inne på "annonyme scrappere"!!!!

    SvarSlett