fredag 23. juli 2010

Tilbake på Mitt Rom!

Da er ferie og pappa-permisjon over for denne gang. Tilbake i Norge møtte vi 14 grader og regn, akkurat slik yr.no hadde spådd. Etter å ha pakket ut av kofferter bar det rett opp på Mitt Rom. Jeg har faktisk kjøpt en del "scrapperier" på ferien. Det var tre scrapbooking butikker på Costa Blanca, og jeg var innom alle tre, he he. I tillegg var det salg hos Panduro, så jeg måtte jo bestille litt der i fra også... pakken var kommet og hadde mange fine papirer til meg. Så det var bare å sette i gang!

Lille A kom til verden mens vi var borte og et kort må han få. Jeg fant frem de nye papirene fra Panduro, og så hadde jeg noe kjempe fint babystasj som jeg pyntet kortene med. Ja, for jeg laget flere kort når jeg først var i gang. Hjelpe meg som jeg koste meg!

3 kommentarer:

  1. Så søte kort du har laget! Ser du har kosa deg her ja;) Moro å lage baby-kort, så kos med de små!
    Ha en super sommer, klem

    SvarSlett
  2. åååå så flink du er :-D
    blir så inspirert av deg :-D

    SvarSlett
  3. Takk for så koselige kommentarer jenter! Har virkelig hatt abstinens for scrapping, så jeg tror det blir tilbrakt noe tid oppe på rommet de nærmeste dagene. Og Aina; linjalen er fremdeles ganske skjeiv...arg.

    Ha en solrik sommer videre!

    SvarSlett