lørdag 1. mai 2010

Et takkekort

Har nå funnet ut at vår internett linje egner seg dårlig til å laste opp på nettet, men den er helt grei for å laste ned fra nettet. Ja, ja, jeg får laste opp et bilde i gangen jeg da.

Dette er et kort som jeg laget denne uken til våre Engelske venner i Spania. Kortet blir overlevert neste uke, så: hysj, hysj

Papirene er BasicGrey Paper Pad. Har hatt den liggende i noen år, men ikke helt fått til å bruke de før nå. Har krøllet papirene og lagt de lag på lag. Det er faktisk en ganske gøy teknikk. Den store blomsten er fra Prima, og jeg har lagt på litt Stickles, da ble det så fint. Legg merke til den lille hammeren. Den tok jeg med fordi eldstemann elsker å "jobbe".

Ha en riktig god helg (selv om det er haggel i lufta) !

1 kommentar:

  1. Hei:)
    Kjempefint kort, og kjekt at du har fått deg blogg da! Legger meg til her slik jeg kan følge med hva du lager;)
    Takk for koselig kommentar i bloggen min!
    Vi sees nok vi;)
    God-helg-klem

    SvarSlett